sprungit runt i hela uppsala? och typ haft ren otur haha

åh jösses som jag och angela har sprungit framochtillbaks idag. först så gick vi till min pappa, hämtade ALLA tält grejer, vilket visade sej vara mycket. fick ta med den på bussen, lämnade det hos mej. sedan gick vi till angela, hämtade hennes plånbok och promenerade vidare mot willys, (som ligger vid nyby) och där hade dom bara äcklig pastasallad, så vi GICK till den andra willys, och fick samma äckliga resultat. och blev helt dyngsura påvägen dit, så det var perfa VERKLIGEN.

men vi köpte lite smått gott ialf, en smörgås, risifrutti och cockosbollar och så gick till mej, drack lite vatten och sedan vidare mot angela igen och där lånade jag hennes mammas cykel och hon tog sin, vi åkte till heidenstamstorg, fanns ingenting där, vi åkte till statoil, inget där heller. men sedan cyklade vi i rusande fart med blixt och dunder bakom oss till kvarnen.

och så fick vi vårat slutliga resultat som vi blev glada över. snacka om att vi har RÖRT på oss idag? var helt slut när jag kom hem, och det var för ca en timme sedan  bara... har hunnit ätit och packat, och suttit här i tio minuter och nu ska jag sova...
'
inte världens bästa bilder på mej, men tänkte visa er hur jag ser ut med och utan glasögon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0