on the bus

sitter nu på bussen med tjejerna, as usual. åh ja, vad ska jag mer säga hehe? det här kommer bli första dagen vi verkligen måste jobba. med steg och sånt skit, ååh vill verkligen inte. igår när jag var med angela och var ute hela dagen, det kändes seriöst som om det var sommarlov igen!

så härligt, så skönt, så avslappnande. men nu börjar stresset igen, plugget, alla prov, klockan börjar leva igen.. FAN. och nu i åttan får vi ju betyg också, det känns jätte oroande.. för vi var så slarviga i sjuan. men nu gäller det tjejer!


Kommentarer
Postat av: Emelie

i need some help, har beslutsångest, vilken tröja jag ska välja, kolla in & hjälp mig :)

2011-08-24 @ 13:25:31
URL: http://eemeliehagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0