ojojojojoj!

har varit hos angela hela veckan efter skolan. det har varit grymt, imorgon ska jag till stan en snabbis och shoppa ett par jeans, sedan ska jag hem till pappa och hämta lite kläder som jag glömt där och mina glasögon, som jag faktiskt saknar nu... och så ska jag städa mitt rum!

kom hem för bara en timme sedan, lägger upp alla bilder från idag och igår imorgon istället, orkar inte nu. är för trött, ska sova nu nämligen!

mina krulliduttar som jag sov med igår, det blev jätte fina lockar. super nöjd! men det tog nästan två timmar att räta ut dom, så det var jätte jobbigt, och fick panik att jag skulle vara tvungen att typ klippa av mitt hår så mycket som det hade trasslats sej in? så jag blev så arg på min lampa... och slog min höft i mitt svarta bord och då "ramlade" lampan 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! när ska du fixa ny header? :)

den du har nu är fin, men du har ju haft den rätt länge så.. haha :)

2011-08-26 @ 17:31:21
Postat av: janelle

janelle svarar: hej!

jadu, vet inte när det blir ny header. har ju faktiskt haft den här länge, men jag har ingen ny idé! och om du har det, får du gärna dela med dej den :) och gärna vad jag ska ta för bilder också! kram!

2011-08-26 @ 17:38:09
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0