jätte spindel... + fyra getingar

har inte sådan tur idag kan man ju säga, hade balkongen öppen igår. vilket jag ångrar efter detta.. och vaknade med fyra getingar surrandes i vardagsrummet (dem låter som en enda kör) och så skulle jag gå in i badrummet och jätte spindeln är fortfarande kvar! hade hoppats att den skulle dö..  fast det sägs att dem spindlarna ger tur!???!

 

vet inte vad jag ska göra, måste ju in och duscha!? har inte ens ätit frukost än pga getingjävlarna... och jag vågar inte slå dom, tänk om alla dyker på mej då?  HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP.



Kommentarer
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Kikar in o önskar dig en fin kväll :)

2011-08-16 @ 19:55:13
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är en harskrank ingen spindel iq?

2011-08-17 @ 20:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0