jag hatar att få regn in i skorna och få blöta strumpor

kom hem för någon halvtimme sen, första skoldagen är nu avklarad. det kändes jätte skumt, massa nya sjuor, små fjortisar som stirrar. men hela dagen hade vi ju bara massa informations föreläsningar, det var tråkigt.

vet inte mer vad jag ska säga, maten var jätte äcklig. så jag och angela åt fyra mackor istället hahah. sedan drog vi till ica lite snabbt och köpte något gott där. det otroliga är att det har regnat hela dagen. men det var kanske lite mys, innan mina fötter frös till is.

vi var på stan i en och en halvtimme, träffade min kusin, hennes kille och deras sockersöta son där! såg några jag inte sett på länge också.

vi gick runt och kollade på smink, kläder och så skulle jag kolla på ett par converse. och när vi skulle hem så fick vi vänta i nästan en timme på bussjäveln!? och jag fryser fortfarande om fötterna och mitt hår är fortfarande blött... men tog precis lite fika (mockarutor + ett kallt glas mjölk, yumie!) och en piggelin.

nu ska jag... kanske ta ett varmt glas oboy och kolla på någon film, eller så sätter jag mej vid tv:n och ruttnar. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0