ingen bra morgon?

vaknade klockan sex, hade mensvärk, ont i huvudet, hungrig och var yr. så mamma fick ringa och säga att jag inte kunde komma på utvecklingssamtalet. vi får väl se när det blir av istället. jag mår lite bättre.. men har fortfarande jätte ont i huvudet och blir yr så fort jag ställer mej upp.

tänkte att jag iallafall skulle försöka göra alla uppgifter vi har fått, engelskan och matten var det några uppgifter i som skulle göras, men tyvär extra mycket i matten. så jag kommer säkert inte orka göra det idag. men engelskan ska nog fixas! sedan ska jag höra med josefina när hon skulle komma förbi en snabbis bara, säga hej osv!

hon mår mycket bättre hon också, hon kunde ju inte prata igår... så hon var lite småsur. hoppas hon är glad idag!

ska snart käka frukost, men vilket åskväder det är just nu! precis när jag skulle sätta på tv:n så blev det åsk-kalas! och regn? nej, nu skriker magen och vill ha frukost! vi hörs, kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0