I ACT LIKE SHIT DON'T FACE ME, INSIDE IT DRIVES ME CRAZY

hahaha, värst vad min uppdatering går upp och ner... iallafall dom här två dagarna, men det är för att jag åkte hem till angela direkt efter skolan idag med!

det var nice, vi var ute, köpte någon läsk liknanande i en kiosk, körde på vårt stora crazy-humör och sedan hälsade på alla bussar, bilar och människor som passerade!

kom hem för bara ett timme sedan, tror faktiskt jag blev förföjd av fyra killar? läskigt, men dom såg ju små ut... men jag sprang över övergångstället vid e4:an fast det var rött, men det var ju nästan inga bilar där. och sedan började dom gå fortfare. och när dem såg hur mycket jag vände mej om ökade takten så började ALLA dom springa över övergångstället, och jag fick panik och sprang allt jag kunde hem. tror nog aldrig att jag varit så rädd i hela mitt liv förut. men som sagt, jag kanske inbillade mej...?

iallafall, och under dagen tog angela masser av bilder, och vi var i vårt "andra hem" ishallen hahah? men vi är där varanda dag nästan. hallå, skoldagen var sjuktnice idag ju! vi hade bara några kp pass, och sedan skulle vi ner på stan och ta kort på olika saker (såklart slappade vi lite när vi var klara, vilket var jätte skönt. satt vid ån och hade musik på osv). och sista lektionen var en föreläsning om vår lilla klassresa på tisdag!

ps. bilder från dagen laddar jag upp imorgon, nu ska jag sova med en snygg frissa och resultatet blir förhoppningsvis awesome tomorrow!?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska ni på klassresa ?:)

2011-08-25 @ 08:21:02
Postat av: janelle

janelle svarar: till fjällnora! :D ska bli jätte mysigt!

2011-08-25 @ 15:18:17
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0