godnatt....

börjar bli trött nu, och ska börja vända på dygnet nu, lite sent kanske? men bättre sent än aldrig.och imorgon kanske jag träffas antingen julia eller josefina. men oavsett vad måste jag ner på stan och kolla på ett par skor, lägga undan ett par jeans. osv osv! så får vi se hur länge jag blir där och när mamma kommer.
 
sedan närmare kvällen hoppas jag mamma kan klippa topparna på mej (släktens privata "frisör") hon klipper håret på många i släkten hehehe.. ^^ och så hoppas jag att vi hinner bleka mitt underhår. och efter några månader, så kommer jag förhoppningsvis färga håret ljusbrunt! (antingen med blonda slinger eller bara ljusbrunt)
 
yes... det blir morgondagens planer det. och lite framtidsplaner också! gaah, och så är det utvecklingssamtal på torsdag, AJ. det kommer göra ont i kistan. hehe, godnatt nu kära bloggläsare! ♥
 

Trackback
RSS 2.0