godmorgon folket!

godmorgon människor! jag och julia åt precis frukost och nu slog vi på datorn. tänkte berätta lite om igår! julia kom till mej vid åtta tiden, sedan fräschade jag upp mej lite, och så stack vi till mcdonald's och träffade anna och tove där, satt och snackade lite, och så beställde jag och julia två härliga mcflurrys! och ja, så snackade vi mer och fan va mycket skratt det blev! 

tog lite bilder med toves mobil också, och sedan drog vi hem till mej ett tag, och så körde vi sanning och kånka, mohahaha! så ringde vi den sköööna MAJJJ!!!!

när dem skulle hem så satte jag och julia vid the sims 3, och försökte leta efter olika fusk till det spelet men vi lyckades inge bra alls  the sims 3 ska tydligen vara med verkligare än the sims 2? så man kan inte få alien barn osv, hahah..


HAHAHA! mobba oss inte
söta vi är då
sötpluttar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0