döm mig gärna, men det gör dig inte till en bättre människa.

drar nu iväg och spanar in flera lägenheter med pappa, ska kolla på runt... 7 stycken idag? stressigt och jobbigt. fastnade för en igår, får se om någon annan lägenhet övervinner den jag fastna för.
 
skulle träffat lövet idag, kommer nog vara en sömnfärdig brud när vi är klara. men vi ska ändå ses hehe! ♥ hörs, uppdaterar senare!
 
ajuste, någon dag blir det att man vänder sej om och vandrar mot affären någon dag, och köper fejk converse istället. det är egentligen bättre, så kan man ha olika. för då kan jag köpa både vita, röda och mörkblåa.
 
hade ett litet samtal med pappa & mamma (vita converse blir ju gula när man använt dem mycket, och jag vill kommer då inte vilja ha dem, vilket är sant. och man kan ju inte tvätta skorna hur många gånger som helst heller? för till slut så faller dem ju ihop. that's why, jag köper fejk converse. så nu slipper jag era "är du fattig eller???" kommentarer. nu har jag slängt dem frågorna i lådan och kollar bort. + att då får jag ju fler skor att välja mellan! jajaja ska sluta babbla nu haha, vi hörs!

 
Trackback
RSS 2.0