DEN SOM STÅR STADIGT MED BÅDA FÖTTERNA PÅ JORDEN, TAR SIG ALDRIG FRAMÅT





vaknade runt elva tiden, har hunnit duscha, håller på att fixa mej, och... ätit frukost och lite godis! och nu sitter jag här i en turban. nästan osminkad. har bara rosh än så länge!

snackade nyss i telefon med angela, planerade att vi skulle ses vid fyra tiden. jossan också, så går vi hem till min pappa! och så ska vi få instruktioner om hur vi sätter upp tältet (vi ska ju "campa" på tisdag med åttorna, och vi ska ha ett tält med oss som vi lånar av min pappa, och han ska visa hur det fungerar) så vi inte bara står där sen och bara "WTF!?" hahah... 

juste, har fått många kommentarer ang om min header, att jag har haft den länge nu och om jag funderar på att fixa en ny osv? mitt svar är att jag ska göra en ny, håller nämligen på och planerar lite! men vet bara inte vad jag ska ha för bilder, men vet hur headern ska vara osv. så om ni har tips på vad för slags bilder jag kan ha så ska jag säkert kunna fixa en ny header! 

(bara att kolla igenom min kategori "ego" eller "bilder/foto" om ni vill hitta många bilder på mej! iallafall, så är jag snart klar. ska bara klä på mej lite och sedan sticker jag iväg och lämnar filmen vi hyrde igår, och ska ringa och snacka med en kompis också, sedan vid fyra tiden åker vi till min pappa som sagt,
och (vi kommer nog också äta middag där, grilla!!!)  efteråt så drar jag och angela hem till henne och jag sover över där, vi ska till gränby centrum imorgon vid lunch tiden och kolla på allt nytt som kommit dit! ska bli riktigt spännande! (även fast jag har hört lite om vad för affärer som har öppnat heheh)





Kommentarer
Postat av: emelie

Första tävlingen på bloggen!

Vinn 200kr rabattkod på en valfri OnePiece!

2011-08-27 @ 22:40:06
URL: http://kladdi.blogspot.com
Postat av: A N G E L I J N A

du liknar dessie :)

2011-08-28 @ 10:34:50
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0