dagen igår med angela

igår när angela kom till mej så gick vi ut lite, och stötte på en urgullig kattunge! som vi lekte lite med, och sedan så gick vi vidare mot mcdonald's, tog en varsin glass där, cyklade runt och gjorde en massa skumma saker... (som vi då alltid gör hehehe)

ja man kan bjössa lite på sej själv ibland och få folk att skratta åt en! varför inte liksom? som sagt, ett skratt förlänger livet, och ja. jag och angela är odödliga efter så mycket som vi skrattade igår.

och så åkte vi runt i stan lite, sedan var vi hos henne en snabbis, hon skulle äta men det blev att jag också åt hos henne. och så var vi hemma hos mej innan nio. stack ut till stan vid halv tio och köpte godis och dricka, kom hem tio eller om det var halv elva?

hahaha, vi gick runt och skrattade ihjäl oss, sprang hit och dit, hade lite bråttom... och så var vi hos mej igen! hahah fett mysigt det var att vara ute på stan på kvällen!

iallafall, fyfan va roligt vi hade. vi måste verkligen göra om det där hahah! här bilderna från igår:

dock var min kamera urladdad så tog inga bilder när vi var ute osv... eller jo, på mobilen! men dem bilderna visar jag senare idag, känner mej väldigt hängig just nu....


KNASBILD HEHE

Kommentarer
Postat av: linnea

verkar som en bra dag :)

2011-08-13 @ 16:16:11
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0