1 augusti 2011

idag är det första augusti! och jag fyller år om sju dagar. herrejösses haha, vart tog juni och juli vägen? det är helt sjukt vad tiden går så fort, deppigt.. och jag mår AJ! fick helt plötsligt jätte ont i magen...  måste böja mej hela tiden, hoppas det går över snart så jag kan börja packa och göra mej iordning.

har iallafall smörjt in mitt ansikte med krämerna jag har, och ska ta en snabb dusch, känns som om jag stinker haha! och så ska jag packa efter det och sen skjutsar pappa mej till julia!  och imorgon bär det av mot gbg, perfekt! ♥

ska sätta igång nu, så jag kommer någon vart haha. ps. det kanske kommer några tidsinställda inlägg under tiden jag är borta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0