got 2 be to sexy

åt precis pizza (alltid lika gott). mamma är i stugan, hon kommer väl hem snart hoppas jag. vi skulle ha en liten myskväll ikväll! med läsk (en ny sort faktiskt! smultron soda heter den) och med lite godis! 

 

är verkligen helt slut just nu, mina fötter känns så platta. har gått i hela tre timmar. jisses alltså, har skit ont. är inte van med platta skor, är bara van med klackar (tycker liksom att det är skönare på nått sätt)

 

får plugga imorgon istället. juste, det var hur roligt som helst i gränby med katja!! hahah " got 2 b to sexy ". tack för dagen tjejen!♥ får träffas oftare, har så jäkla kul med dej! 

 

oh juste, jag och katja stog och var fast för tre par tights (som vi trodde det var, billigt pris, 79 :- för tre stycken och skitfina var dom) men det visade sej vara tunna strumpor!! fan vilken besvikelse hahah!!!

 

plus att allt jag hittat på internet, visade sej ingenting finnas i affären men visar strax vad jag har köpt! det blev en hel del shopping! blev otroligt nöjd, men behöver fortfarande money money.. hihihihih


 


Kommentarer
Postat av: l e l l e s f o t o

Svar: Vad är det jag har härmat hennes design med?

2011-04-22 @ 19:21:06
URL: http://lellesfoto.blogg.se/
Postat av: l e l l e s f o t o

Svar: Vad är allt?

2011-04-22 @ 19:55:06
URL: http://lellesfoto.blogg.se/
Postat av: Katja

hahah det var jätte kul idag!

älskar dej <3

2011-04-22 @ 20:34:52
URL: http://www.kkatjaas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0