tänkte ju göra ett videoinlägg..

det var några läsare som ville att jag skulle göra videoinlägg igår kväll men jag sa att det får bli idag istället! men tyvärr så vet jag inte om jag varken har ork eller tid..? fast jag och julia ska ut idag, har vi bestämt  ut och fota lite osv! ta en promenad och bara allmänt snacka

så det kanske blir ett videoinlägg trots allt? men då kommer den senare. anyway, sitter med varsin data och lyssnar på spotify och kollar på tv imellanåt. ska väl strax börja släppa datorerna så vi inte fastnar här för länge..?

det är ju trots allt hur soligt och underbart väder som helst! apropå det.. så har getingarna och humlorna har kommit tillbaka nu, så nu är det verkligen påväg mot sommar! men har ändå ingen lust att vakta munnen när man ska äta eller dricka ute 


bild från säfsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0