tack för dagen tjejer

har varit med katja och julia! vi var ute, snackade lite gammla minnen och om sommaren nu framöver, fotade lite osv. var jätte mysigt. det var väldigt länge sedan jag och julia träffade katja! så det var en liten track back på minnet hur kul vi tre brukar ha. och vi har planerat en sak, som jag inte kan avslöja! utan det får ni veta på torsdag. det kommer bli så roligt!

så är verkligen exited! kan knappt vänta hihi.. ^^ men som sagt, ni får veta allt på torsdag! snart kommer mamma hem, då ska vi käka lite. är väldigt hungrig känner jag! magen bara kurrar och jag äter isglass. vilket är så perfekt till detta väder! och om jag hinner så ska jag sola senare efter maten.

det blåste väldigt mycket ute så fick ingen bra bild på alla oss tre! men ni får se en bild på julia och den underbara himlen ♥ OJ! JUSTE! jag lovade ju ett videoinlägg.. happ, då får jag väl försöka göra ett nudå! hoppas det glädjer er ♥ kram


och min lilla isglass:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0