svar på tal ang att jag ej bloggar om mode så ofta längre

 

har fått mycket kommentarer om varför jag ej bloggar om mode längre. och det är för att, när jag verkligen hittar något jag vill ha, så bloggar jag om det! men jag har inte hittat så mycket på ett tag. fast jag har precis gjort ett collage av kläder/accecoarer jag verkligen vill ha! och jag har kollat lite på internet nu, och hittar lite jag jätte gärna vill ha. så de ska ni få se straxt!

men så ni vet till nästa gång, jag bloggar om saker jag tycker är fint, inte bara för sakens skull och för att "fylla ut" kategorin, utan jag vill använda mina kategorier riktigt, inte för sakens skull! då vet ni. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0