slappat hela dagen

oj vad sent det här inlägget blir! har varit hos pappa och kollat lite, ätit lunch osv. sedan har jag pluggat på mitt prov som jag nästan kan helt snart! men tänkte att det var så länge sedan jag körde tre "janelle hatar" och tre "janelle älskar" så tänkte göra det nu 




.. sommarlov! vi är snart där! och på sommaren kan man bli brun, sola, bada och ååh det är så härligt! man behöver dessutom inte ha mycket kläder på sej alls 

.. vattenland! istället för bara "fyrishov" så kan man åka till något stort vattenland där det finns masser av andra roliga rutchbanor!

.. när man slutat med en dålig vana! tex att bita på naglarna, vilket jag har slutat helt med nu, känns mycket bättre. plus ser det hemskt ut  så lika bra att sluta nu!! så nu är jag gladare! gäller även det med röka osv.



..sena leveranser!! speciellt syftar jag då på hm, jag beställde några smycken för en månad sedan och dom kom nu!?!? jag har liksom velat använda dom mycket "men nej dom har inte kommit än" USCH! hatar det.

..strömavbrott! om man håller på med någonting på datorn och sedan stängs den bara av pga strömavbrott eller för att den är för varm!? åååh, hatar det! gäller samma sak med tvn.

.. fästingar! euh! varför finns dom ens? skitäckligt. dom suger på en, ser hemska ut och gör ingen nytta för andra? så varför finns dom? bara onööööödiiigtt juu!!! 

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: áa

2011-04-25 @ 17:40:45
URL: http://nilssonfia.blogg.se/
Postat av: BECKA

sv: Tack tack, och detsamma! :)

2011-04-25 @ 18:16:10
URL: http://beckaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0