ska snart fixa mej

godmorgon folket! sovit gott? det har inte jag, för varmt.. och det är tydligen inte sommar än? hur ska detta gå?

bestämde precis med simona och josefine att vi skulle umgås lite idag. och när mamma slutar idag så ska vi ner till stan och köpa mej ett par sommarskor eftersom jag inte har hunnit skaffa det ännu pga av att jag har varit i säfsen! så det är dags nu tycker jag.

nu ska jag äta frukost och sedan börja fixa mej! oh förresten, ååh vad jag älskar detta väder!!


gaaah! *ett skrik* jag måste ta och skaffa mej ett par hörlurar (as bra ljud och grymt sköna)

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för tipset!! Dock klämde jag finnen och nu har jag en ful, grå prick där :( Fan. Men man får lära sig av sina misstag!



Känner igen det du skrivit om att det är för varmt när man sover, kände samma sak inatt!

2011-04-19 @ 11:54:57
URL: http://thelizy.blogg.se/
Postat av: Alicia

Visst är det härligt, jag älskar värmen! Hoppas du hittar några snygga skor! :)

Kram.

2011-04-19 @ 12:24:49
URL: http://aliciapassanisi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0