ska ner till affären en snabbis

har suttit och kollat på tvn ett tag nu! skulle egentligen tränat nere i gymmet med pappa nu, men det får bli imorgon istället. då vi är för slöa för det nu! och vi tänkte gå ner till affären en snabbis och köpa lite gott till ikväll. hyra film också! så det blir super mysigt 

kommer faktiskt sakna bollnäs, nu när det här är min sista helg här. och så forsätter mitt liv i uppsala, föralltid. fast får se, funderar på att flytta till stockholm när jag runt den åldern, då man flyttar. fast får ju se då vad jag vill.

ne, nu måste vi springa ner till affären innan den stänger! förresten, vad ska mina läsare göra ikväll? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0