nu ska jag kolla på hellcats

kom precis hem! och skulle såklart ha någon otur på bussen.. när jag skulle kliva av så skulle jag ta tag i min påse (eftersom resten av sakerna inte fick plats i min väska så fick de ligga i en påse) så hade den fasnat under mitt säte, så då drog jag i den för att jag jämt får panik av att det känns som om busschaufören ska stänga alla dörrar igen och köra vidare för att han tror att alla har gått ut, fast jag är kvar haha.. och då kom det masser av hål i den jäveln..

 

men det ordnade sej som tur! och nu innan jag går och lägger mej så ska jag och mamma kolla på hellcats som jag missade eftersom jag satt på bussen då dom visade det på tv! så hörs vi imorgon igen, godnatt och sov så sött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0