hade utvecklingssamtal igen..

hej på er mina kära läsare!

kom nyss hem, lyssnar lite på musik! hade utvecklingssamtal igen idag i skolan, det gick väl helt okej. tycker fortfarande inte om att ha utvecklingssamtal, men tror inte att det är direkt roligt för någon alls? sista lektionen i skolan idag så fick se två stycken (en tjej och en kille) som spelade teater i en halvtimme ungefär, som åker runt hela landet. dom var faktiskt skit duktiga!

är lite hungrig, så ska väl ta något litet att äta strax! sverige har verkligen konstigt väder, vilket jag börjar få gallfeber på. hela lovet var det sol, och imorse helt okej, sedan vid lunch tiden så regnade det och nu lyser solen? alltså, åååh! får hoppas att det blir bra väder på sommaren..♥

får se om jag visar dagens outfit idag eller inte! det var ju lite länge sedan så det kanske är dags snart? åh va bra att det är fint väder förresten! då kanske jag kan gå ut en stund och fota lite? 

en bild som jag tog häromdan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0