har precis varit på tivoli + blev lite shopping påvägen

kom hem för ett bra tag sedan! vi åkte ungefär sex stycken karuseller, det var jätte kul! vi åkte batman (fyfan säger jag bara, den var skit läskig, man var ju helt upp och ner och det var hur otäckt som helst..) åker inte den igen!

påvägen hem så stannade vi vid gränby centrum och där hittade jag en "skjorta" jag köpte! köpte även lite småsaker för mitt presentkort! sedan köpte jag ju en blus på stan innan vilket jag redan nämnt, den ska jag också visa 

förresten så ska vi inte till stugan och grilla (pga en privat anledning som jag ej kommer nämna i bloggen) så vi stannar här hemma hos mej istället! och ska snart äta lite tacos och sedan ikväll blir det film + lite got

hoppas att ni har en forsatt trevlig och härlig valborg! ni kan gärna slänga in en kommentar om vad ni gjort också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0