felåt för lite dålig uppdatering

har haft lite dålig uppdatering (felåt) men det var för att jag har fixat mitt rum! möblerat om, släng vissa saker, städat osv  jag är jätte nöjd verkligen! så nu behöver jag bara lite nya små saker, som örngott, gardiner, söta korgar osv! sedan är det helt klart, och mitt rum är snyggt!

 

fikade alldeles precis! tog en liten "paus" från rummet, men ska forsätta imorgon då jag är hemma själv nästan hela dagen för mamma jobbar, stackars mami

egobild från förra året

 


Kommentarer
Postat av: vilma

GRATTIS!

du vann veckans blogg, i min blogg! du kommer bli länkad i en vecka!

2011-04-01 @ 22:41:34
URL: http://vilmandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0