Te amo.

shabba babes!
Kom hem för ett tag sen, slutade kvart över tre. Tog bussen till vaksalatorg med angela och matilda för vi trodde det var marknad men det var det inte så då åkte jag hem :) Har precis käkat mellanmål! Ska straxt ta upp engelska provet och träna. Sen ska jag forsätta med datorn, för jag har ju ganska lätt för engelska :) Det är ju bra att man kan något av ämnerna iallafall :D haha.
shabba babes!
Kom hem för ett tag sen, slutade kvart över tre. Tog bussen till vaksalatorg med angela och matilda för vi trodde det var marknad men det var det inte så då åkte jag hem :) Har precis käkat mellanmål! Ska straxt ta upp engelska provet och träna. Sen ska jag forsätta med datorn, för jag har ju ganska lätt för engelska :) Det är ju bra att man kan något av ämnerna iallafall :D haha, nu ska jag plugga. Puss!

Bild på dagens outfit.. hmm.... Den kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0