Showkurs

Har typ spenderat mest av tiden i skolan. Var där från 9 till 2 sen stack jag hem, åt lite och sen drog ner på stan med mamma. Köpte tre par skor! :) Och en mascara, lägger upp bild imorgon. Hinner inte nu, ska typ sova snart.. -.- Aktiverade mitt bankkort på stan också, sen åkte jag hem. Sminkade mig & drog till skolan! På bussen träffade jag therese och julia! :) Mycket trevligt, therese skulle också till kunskapsskolans show! Så vi gick tillsammans.. Lalala, det var jätte roligt på showen, vissa var as bra men vissa skämde nog ut sig lite där va? ;) haha nog om det! Visar hur jag klädde mig & såg ut imorgon. Tog inte med mig kameran, men matilda skickar alla bilder imorgon :D Så det blir bildbomb imorgon, men hah. Nu ska jag sluta skriva innan allt blir för långt. Kyss!'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0