Orientering i skogen går inte så bra

Yo babes!
Kom in för ett tag sen, idag slutade vi klockan tolv. underbart! men vi hade orientering i skogen nära vår skola.. Jag gick med Angela & Matilda! Vi gick vilse några gånger, kändes som att vi skulle dö :o det var så jobbigt! Dessutom tappade matilda bort pennan, så vi fick gå tillbaka och hämta en ny och sen tappa hon bort den igen -.- Iallafall! Kommer aldrig gå in i den skogen något mer ;) *hihi* ska snart packa ur min väska, duscha och sen fixa mig lite! Kommer bild på dagens outfit när jag har klätt  på mig för just nu sitter jag bara i ett linne, trosor och bh. Outfiten som jag hade där borta tänker jag inte lägga upp för den var helt cpe :) Lägger ut den jag har sen! Ikväll bär det av mot Josefine sötnos, eller snarare vid tre tiden :) Då hon slutar, slaggar hos henne. Kommer bli bäst med dig bruden! Får se om jag bloggar från henne, tror inte det. Kommer nog låna hennes sytem och ta massvis av bilder som hon får skicka till mig sen :') *hihi* hennes kamera äger.  Men nu ska jag dra mig tillbaka och göra nytta. Känner att inlägget blev lite långt.. Men det kommer hända mycket idag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0