Im back bitches!

shabba shena hallå !
nu är jag tillbaka. det känns underbart fan, har saknat bloggen ava mycket! det har varit lovely i italien, hur har det varit i i sverige då? har hört att det var kallt o hallt, haha jo kan man ju säga. halkade två gånger idag! buhu. fick mest kramar, va lite slagsmål i skolan men annars lugnt :) jobbade inte, men vad gör man första dagen? det var sjukt varmt i italien, vissa dagar gick alla i linne o t-shirt.. blev ingen brun menmen. dem öarna jag var på hette burano & murano. burano var ava vackert, alla hus var i regnbågens färger. shit så fint. vi gick mycket och sånt, har bombat med bilder. men tog inte så mycket med min kamera, pappa har ju fått en ny systemkamera så nu har han tre.. haha medans jag har ingen! orättvist, buhu. men iallafall, nästa helg är jag ju hos pappa, då kan jag lägga upp dem bilderna som jag tog med hans kamera! men idag kommer dem bilderna jag tog med M I N kamera :) sitter nu här med josefin, vi har haft jätte roligt, har skrattat och flummat mega mycket! har legat på golvet och allt möjligt xd haha, tog nyss lite galna bilder med henne! ska lägga upp dem strax't.
hoppas verkligen att ni orkade läsa allt ! för det är värd det. för att kunna fatta bilderna sen xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0