Hos angela

har haft jätte dålig uppdatering idag jag vet. Men i skolan gick provet perfekt! svarade på alla blå frågor :) gick snabbt därifrån sen, haha vad intressanta meningar jag skriver. Iallafall, var utanför skolan ett tag idag, mins en timme med angela och matilda och vi jobbade sjukt bra. Blev ju klar med ett steg igår och idag blev det inskrivet, yay :) Har varit hos angela hela dagen idag, ska sova över här. Bloggar imorgon när jag kommer hem, håller på att dö av flumm fast det märks inte när jag skriver inlägg för jag är väldigt seriös ibland när jag skriver inlägg på bloggen. Men usch nej vad tråkig jag är, nu ska jag genast sluta. Ni får mer inlägg imorgon babes. Ha en sån bra fredagskväll, jag ska ha det som ni säkert har märkt! Men nu ska jag logga ut härifrån. Ni får ha det så bra! Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0