Don't worry, be happy!

Godmorgon folk!
Började dagen med att sätta mig framför den här burken! Har gått runt här med musik och allt, sen när jag skulle hämta hemtelefonen gick jag in i mammas rum , hon var där :o haha ni som inte fattar.. hon skulle egentligen ha jobbat, men hon hade världens huvudvärk! fattar inte att hon inte vaknade av min musik.. iallafall, håller på och krusar håret och ska snart dra mig till badrummet och sminka mig! efter det blir det frukost/lunch :) Josefina kommer hit strax't tror jag. Vi ska baka när hon kommer :) haha, vi är såå sociala! ska krusa håret nu, puss!

Kommentarer
Postat av: anna

krusa håret ? -.-

2010-10-10 @ 13:24:41
Postat av: johanna hansson

läs min blogg,jag läser din :)) TJOLLAHOPP!

2010-10-10 @ 14:10:52
URL: http://xmusicxfreakx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0