WHAT'S MY NAME?

Hola! Hur är det babes?
Har precis käkat mellanmål. Josefina är här också. Hon sitter och kollar på killar i min skolkatalog haha ;) Nu är klockan snart fyra. Haha som om ni inte kan se det? xd Nämen asså jag har inte så mycket att säga för jag har inte gjort så mycket idag. Redovisade ett steg i spanska. Woho! Super glad :) Spanskan är ju så svår också liksom.. Iallafall, vid halv sex åker jag till skolan igen! Haha vi har öppet hus i två hela timmar. Sjukt jobbigt, för vi ska jobba en timme av dem två timmarna. Bara för att visa andra hur vi jobbar. Roligt med skola på kvällen, haha nej inte alls faktiskt. Men det kanske blir lite mysigt? Haha jag ska nog jobba med svenska iallafall. Men nä nu tänkte jag lägga upp lite bilder jag har tagit idag och igår. Och dagens outfit :)  + dagens låt!
 
Trackback
RSS 2.0