Svar på frågestunden! Del 2

Del två är det här! Del tre är pågång! :)
Postat av: Yrsa,
Okej, gillar Janelle Yrsa? :)<3
sv: Jag älskar dig yrsa ! :)♥
Postat av: anonym
tycker du om att blogga? isåfall varför ?

sv: För det är grymt roligt. Man får skriva av sig och man skriver om sitt liv, samtidigt som man vet att andra läser det och är intresserade. Alltid lika kul att veta det! Dessutom älskar jag när folk kommenterar, så var inte blyga!
Postat av: JessicaEriksson (:
Varför började du blogga? :)
tycker du om att blogga? :p
vad skulle du göra om du fick reda på att du var döende?
vad skulle du göra om du fick reda på att dina förälrar hade dött i en bilolycka?
sv: För det verkade roligt! När jag väl började, så var det kul. Men slutade senare, men nu har jag börjat för fullt igen! Kommer aldrig lägga ner den här bloggen, inte ens tänka tanken! :) För jag älskar att blogga, i love love it! Jag älskar att blogga. Jag skulle ta farväl av alla. & berätta hur mycket jag älskade dem. Och om jag hade tid, göra ett sista minne med alla. Jag skulle gråta ihjäl mig.. Och antagligen, inte orka leva längre. För det kan jag inte. Jag och min mamma har samma humor, hon är som min allra bästavän.. I can't live without here. Tha'ts the way it is.
Postat av: Angela
Saknar du Italien?
Var det varmt där eller lagom för det såg inte så soligt ut på bilderna?
Säg tre kompisar som betyder mest för dig :)<3
sv: Om jag saknar italien? Ja, självklart.
Dem bilderna jag la ut för tagen från min kamera, och den råkade jag ha med mig just den dagen det INTE var soligt ;) Så det är därför folk tror så! Att det inte var varmt där. Men det var det faktiskt, grymt härligt! :) Folk gick i linne och shorts, en dag bara. Men det var grymt härligt fan. Du, Matilda, Julia & Josefine. Betyder mest för mig, det blev fyra. Men ni betyder fan mest. ♥
Postat av: ida Nilsson
heej janelle as fin bloggdesign :)
hur kan du va så sööt :)?
sv: Haha hej, tack gumman! Du är söt :)
Postat av: fannii
Simpsons eller Family guy ?
Vad faller du för hos killar ?
Vad gillar du mest hos dig själv ?
Hur skulle du beskriva dig själv ?
Din favorit bloggare / bloggerska ?
Favorit låt ?
Postat av: fannii
Simpsons eller Family guy ?
Vad faller du för hos killar ?
Vad gillar du mest hos dig själv ?
Hur skulle du beskriva dig själv ?
Din favorit bloggare / bloggerska ?
Favorit låt ?
sv: Ja, inte svårt val där, simpsons lätt alltså. Jag fallar nog för utseendet och hur dom är :) Jag gillar mest min ögonfärg! Jag skulle beskriva mig som : lång & blond ! haha, dålig beskrivningen men så sant. Min favoritbloggare? Haha gosh, jadu. Gilalr många bloggar fan! Men isabelle strömberg, i think.. Favoritlåt! : Från hjärtat. Jag älskar den, så grym är den. Hur underbar som helst. Kärlek till den! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0