That girl is bad

Hade inte tid i morse till att blogga för vi skulle till pappas kompis. Vi gick promenader (3 km?) tror jag, efter det så fikade vi lite. Jag hållde på med deras urgulliga katter! Som jag har träffat förut. Tredje gången vi har hälsat på dem nu då! Ena katten är så lik min gammla katt som är död. Så jag höll på med den mest för den var väldigt lik min katt i beteendet också :') Den andra bara gömde sig, haha! Men gud så katterna hade växt! Ni får bild imorgon på dem! Fast vet inte om man ser någon skillnad från förut och nu ( på bilderna ) men i verkligen så såg man skillnad allstå! Men nog om det, åker snart till uppsala som ni säkert vet. Bussen åker klockan 6. Så jag åker väl dig kvart i. Tror inte jag bloggar när jag kommer fram sen. För klockan blir så sent och jag brukar göra så mycket innan jag ska sova! Nämen nu ska jag forsätta lyssna på musik & slappa i soffan! :) Hur härligt som helst att ta det så lugnt på söndagen ( brukar vara min söndags rutin ) Så man är redo för en hel hård vecka igen!
En gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0