Svar på frågestunden! Del 4

Postat av: anonym
hur fin tycker du att du är från skala 1 - 10 ? 
Om du fick bestämma, hur skulle du se ut då ? Eller ja, du fattar vad jag menar ! ;PPPpp..

sv: Från skala 1 - 10 så blir det 3.
Jag skulle vilja ha ett ganska runt ansikte, mindre näsa och ja typ det. Mindre huvud också.
Postat av: carolina
hur mycket pengar spenderar du på en månad ungefär?
vad är viktigast hos en kille - magen, ögonen, utseendet eller rumpan?
sv: Det beror helt på, jag brukar beställa kläder på internet också! Så över 400 är det iallafall.
Vad som är viktigast hos en kille är : Ögonen & useendet ! :) Asså jag vill inte ha värsta fina killen, men ingen ful direkt.
Postat av : josefin
vad betyder jag för dig?
höst eller vinter?
jag har hört att du ska förändra ditt hår den här veckan hur ska du göra ;)?
vilken färg e din favoritfärg?
hur lång skulle du vilja vara?
vilka känner dig bäst?
skulle du vilja ha svarthårfärg?
vem är sötast i din klass?
du e min sötnos :)<3
sv: Mycket :)
Både och :)
Färga mörkare om en månad eller något.
Många, rosa, vit, svart och blå.
jag är 1.73 och skulle vilja vara 1.60 någonting.
Angela, Julia, Josefin, Josefine & Josefina. Många fler.
Ja det skulle jag vilja, men jag skulle faktiskt inte passa det men tanke på hur ljus jag är i ansiktet.
Haha ingen är söt i min klass, av killarna. Men tjejerna är skit söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0