Svar på frågestunden! Del 3

Postat av: H E N N Y S.SE
Var bor du? Gilllar du vart du bor?
Har du gjort din design själv, eller har någon gjort den åt dig?
Vad tycker du om min blogg?
Hur gammal är du?
Det var mina frågor sötis! :)
sv: Jag bor i uppsala, jag älskar't.
Jag har gjort den alldeles själv :)
Den är bra, har inte läst den på ett tag!
Jag är tretton år, fyller snart fjorton.
Tack! :)
Postat av: dina - [ fotoblogg ]
tycker du min blogg e fin? :D
/www.dinasfoto.blogg.se
jag tkr din e fin, hihi :D
sv: Haha tack så mycket! :) Ja, din är fin!
Postat av: Katja
1. Vilka städer/länder har du varit i?
2. Hur mycket älskar du mig från skala 1-10? ^^
3. Sminkar du dig varje dag?
4. Är kunskapsskolan bra?
5. Brukade du läsa min blogg när jag hade den? xd
6. Hur många gånger har du färgat ditt hår?
7. Hur många husdjur har du haft?
8. Vad vill du bli när du blir stor?
9. Vilka sporter har du gått på förutom på basket?
10. Vad anväder du för smink?

Älskar dig Janelle Andersson ♥
sv: Jag har varit i bollnäs, hudiksvall, gävle, åre, italien, venedig, paris, franrike, grekland x 2 (rhodos & kreta) spanien mallorca. ka till grekland 2011. Vet inte vilken stad, tror det var kalabona :) Med min bästavän Julia.
Asså, jag vet inte. Vi har bråkat lite nu på sistonde och det var länge sen vi träffades, så typ 7.. Jag sminkar mig varje dag. Kunskapsskolan är bäst. Jag brukade faktiskt läsa din blogg, eller ibland. Jag har aldrig färgat det, jag har bara tonat det :) Jag har haft fyra, men har två stycken nu. En hamster & en hund :) Jag går bara på basket. Jag använder : rosh, mascara, läppstift, läppglans, foundatio & kajal ibland.
Älskar dig med ♥
Postat av: Sofia
Hur kommer det sig att du valt en så sprakande header?
sv: Haha jag vet inte, jag tycker min blogg blir tråkig utan det. Och jag trivs med det, tycker det är fint helt enkelt.

Postat av: angelica :)
vad tycker du om följande bloggare?
paow:
dessie:
kissie:
foki:
gaybloggen:
jockiboi:
isabelles:
hugo rosas:

jätte fin blogg btw!!<3 älskar din design<33
kramar från angelica
sv: paow : Jag läser egentligen aldrig paows blogg. Men har gjort det någon gång. Jag tycker hon är lite lik kissie i stilen. Men hon är faktiskt väldigt söt & verkar snäll. Men hon är lite överdriven.
dessie : Hon försöker vara som kissie, eller asså hon är mer som en wannabe. Men ärligt talat, läser jag inte någon av dem där skit bloggarna. Jag har faktiskt ett liv, ett jävligt bra liv. Jag skiter i dem där x)
kissie : Hon är en riktig plastmänniska. Hon är säkert skit snäll men helt ärligt, hon opererar sig för mycket. Hon är äckligt överdriven. Hon tycker att hon är så fin. Hon gör operationer hela tiden, det är för jävligt. Hon solar hela tiden i solarium, opererar sig hela tiden. Hon vill bli perfekt. Men asså, hon var skit fin när hon inte hade gjort någonting med sig själv. Innan hon började operera sig alltså.
foki : shit, hon är ju grymt fin. Älskar tjejen fan. Hennes personlighet är awesume och hon är vacker asså.
gaybloggen : finns inget att säga. bara tönt.
jockiboi : haha vem är det ?
isabelles : Hon är grymt fin, hon inspirerar mig verkligen. Fast hon är lite överdriven bara. Men annars är hon grymt vacker, så jäkla fin personlighet och underbart gullig :)
hugo rosas : haha vem är det? ;)
Tack så mycket ! :) Va gullig du är.

Postat av : therese levo ♥
1. Vilka är dina bästavänner? 
2. Har du någon "allrabästavän" isåfall vem?
3. Vad tycker du om min blogg? :) 
4. Kan inte du ladda upp ett videoinlägg snart eller sminktips typ? kul att kolla på! 
5. vad är det bästa med mig? 
6. vilka brukar du vara med i skolan?
sv:
1.Julia, Angela, Josefin, Josefina & Matilda.
2. Ja det har jag. Angela & Julia.
3. Den är skit bra :)
4. Haha jo kanske! Men jag ser så konstig ut när jag sminkar mig x)
5. Att du har grym humor & så jäkla underbar.
6. Matilda & Angela :)

Postat av : hana shakib (:
1. en sann vän eller hundra falska?
2. vilken kamera använder du?
3. Favortitblogg(ar)?
4. vad tycker du är finast på dig själv? :) 
5. Vad är ditt besökrekord? 

i miss you!♥

sv:
1. en sann vän.
2. En digital :)
3. Angela, Therese, Michaela, Josefine, Julia, Foki, Isabelle. Alla deras bloggar, älskar jag! :)
4. Min ögonfärg. ( Om jag MÅSTE välja )
5. Jag vet inte, något med hundra sjuttio iallafall.
saknar dig mer min vän! ♥

Postat av : azin
om du fick önska dig en sak i hela världen , vad
skulle dt vara ?

sv: Oj, jag har ingen aning faktiskt. Jag tror faktiskt att jag skulle vilja göra så att vi människor INTE förstörde världen. För det är precis det vi gör just nu. Och jag tycker någon borde säga till! För jag älskar djuren, och det är dom som plågas. Och det värsta jag vet, det är djurplågeri. Jag älskar djuren, dom är så söta.
Postat av : anonym
florida eller london ?
kan du har olika frisyrer i en hel vecka o sen ta kort så får man se vad du passar bäst i ? :D
kan du blogga oftare ?
i vilket program gör du dina designer i ?
vart köper du dina kläder ?
vad tycker du om för sorts godis ?
har du någongång blivit jagad ?
har du någongång gråtit ?
vad skulle du vilja heta istället för janelle ?
hur lång är du ?
hur mycket väger du ?
insane eller extreme ?
vilka karuseller har du åkt på grönan ?
grönalund eller liseberg ?
tvillingar eller syskon ?
har du syskon ?
vad är din naturliga hårfärg ?
har du löshår? för det ser ut så ;P
vad faller du för hos en kille ?
har du en systemkamera ?

sv: båda.
haha, ah visst!
har faktiskt funderat på det, så ja.
gimp 2 :)
haha det är alla möjliga affärer, men gina, cubus, bik bok, hm, lindex & sånna affärer!
surt och lakrits.
ja det har jag.
vem har inte gråtit ? men ja det har jag.
jag vill heta det jag heter. men annars, så sofie.
jag är 1.73 lång. eller iallafall sist jag vägde mig.
sist jag vägde mig så vägde jag 55 kg.
haha insane :)
typ alla. förutom frittfallen. för jag är höjdrädd.
båda.
tvillingar.
nej .
blondt.
nej, det har jag faktiskt inte. många säger det, men det ser ut så för att jag har haft uppklippt förut men nu håller jag på och spara ut så hela håret är lika långt :)
ögonen och utseendet, och hur han är.
nej, jag har ingen systemkamera men jag vill verkligen ha en och jag hoppas att jag får en snart!

Kommentarer
Postat av: Alegna

Du fyller inte alls snart fjorton. det är typ ett år kvar nästan xd

2010-11-15 @ 16:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0