No more words in my mouth

Kom hem för någon timme sen hehe. Men har kollat allt möjligt, har käkat och filat naglarna :) Skolan var awesome faktiskt, vi gjorde några masker med gips. Nästa gång ska vi måla och dekorera dem!! Tove ville att jag skulle göra videoinlägg, har gjort minst tio nu men ingen blev bra så vi tar det ikväll istället. För jag orkar inte nu, haha. Har inga planer för ikväll, vet inte vad jag ska göra. Men jag tror jag spenderar min tid framför datorn och tvn hela kvällen. Kanske tillochmed pluggar och städar lite i rummet, men det kommer nog inte alls hända. För jag tycker det är så skönt med fredagen för man vet att det inte är någon skola imorgon och man kan vara uppe hur länge som helst och sova utan att något alarm ringer och man har inga tider alls att passa! Gud va skönt, ellerhur? :')

Kommentarer
Postat av: hanna

tack så mycket :D

jodå det är bara bra med mig nu själv då?:)

2010-11-26 @ 18:19:26
URL: http://phootogenic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0