Ljuset i Mörkret

Shabba alla bananer. Haha närå jag bara driver lite. Slutade kvart över tre idag, hade ph. Nu sitter man här med Josefin. Den saknade lilla ungen :) Vi har tagit masser av kort med webben, raderat några helt andra bilder! Ska typ dra ut snart med henne :) Tar med kameran, så tar vi kanske några wannabe-vinter bilder! Haha :) Lägger upp dagens outfit och sånt skit senare ikväll. Josefin säger att det kanske ska snöa imorgon :o Shit, hoppas fan! :* Imorgon drar man med Matilda & Angela någonstans. Om vi inte är hos mig så bloggar jag helt enkelt när jag kommer hem :D Haha, ska sluta skriva innan inlägget blir för mycket! Alltså, för långt ;) Puss bloggen, TJADÅ





Kommentarer
Postat av: josefine-

två sötnosar ! ♥

2010-11-08 @ 19:20:16
URL: http://josefineolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0