Lalalalalala, I want you to love me

Josefina kom för inte så länge sen. Och jag vet att jag har varit hemma från skolan idag, och nu är jag med Josefina.. Men jag hade troligen mensvärk och det är över. Nu tänkte vi gå ut ett tag, jag tar med kameran som inte har så mycket batteri! Får se vad vi hittar på mer :) Men korten från helgen med Matilda & Angela kommer ikväll. Eller ja, bilder på mig och Angela iallafall. Berättar inte varför tyvär. Men ni kanske fattar varför? Nu ropar Josefina på mig att vi ska dra ut! Längtar verkligen till torsdag för då får jag mitt bankkort tillbaka, eller ja jag får ett nytt så att säga. Men nu ska jag kila iväg och så får vi helt enkelt höras senare idag. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

kjempefin blogg :9

2010-11-16 @ 16:07:37
URL: http://macro1.blogg.no
Postat av: josefin

sötnos!<3

2010-11-16 @ 20:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0