Just own the night

Hej, jag har så jävla tråkigt.. Har verkligen inget att göra. Lyssnar på musik, någon av katy perrys låt. Försöker lära mig låten utantill x) Då kanske man har tråkigt? Vet inte. Idag ska jag färga håret eller om det var imorgon, så har köpt hårfärg på kvarnen. Men grejen är att jag ramlade med mina nya leggins -.- gled typ tre meter, haha xd Angela & Matilda asgarvade. Inte jag dårå, men efter ett tag så slank det ur mig också. Idag kom ju mormor och morfar :) Gaaash, vad jag har saknat dem. Dem är så gulliga, dem tycker att jag ska bli modell och är så snälla :) Men nu ska jag lägga in alla bilder från dagen idag, haha grymma bilder det är också. Ni får se dem snart ;) Puss bloggen

Kommentarer
Postat av: josefine -

sötan ! <3

2010-11-12 @ 19:54:14
URL: http://josefineolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0