I'll asume you'll be right here

Hej, sitter här vid den här ja, såkallade datorn.
Skulle egentligen ha suttit hemma och pluggat, men det gick så jäkla bra i skolan. Gjorde ett helt steg. Så nu är jag på steg tolv i engelska, snart. Och ska göra klart steg tio i svenska. Har redan nått mitt mål, men ska kämpa ändå! Vill komma så högt upp i stegen som det går, hehe. Kalla mig inte pluggis, jag tänker bara på min framtid. Vill ha ett liv när jag blir stor och inte bli en städerska.. Haha, men iallafall. Hängde med Angela & Matilda ner till gc. Köpte tre ansiktsmasker, en sjal. Käkade en glass där också, vilket angela också gjorde! :) När jag kom hem hade mammat varit och hämtat ut ett paket, i det låg det två strumpbyxor till mig, en tunika & benvärmare! Blev as happy. * Put on happyface * Säger jag bara ;) Ah, men nu ska jag lägga upp på bloggen! Tack så mycket mamma ! :)
& nej det där inte verkligen inte jag.. Personen ser ju hemsk ut, euuuh.

Kommentarer
Postat av: Angela

MIN BEBU .

2010-11-10 @ 19:54:45
URL: http://lifeofangela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0