I hate this

Hey där, har precis ätit frukost. Nu tänkte jag fixa mig.
Försöker ladda ner photoshop men det går inte så bra!
Skulle egentligen ha laddat upp dem där egobilderna igår,
men internet dog. Så jag tänkte lägga ut dem snart!
Ska ladda ner lite låtar till mobilen också! Sen måste jag packa..
Åker ju till pappa ikväll :) Mys. Måste prata med han ikväll,
har fått massor av blåsor i munnen IGEN. Var inte så länge sen sist.
Anledningen till varför jag får dem, alltså om ni nu undrar..
Är om jag har dåligt imunförsvar eller håller på att bli sjuk.
Men jag ska ta salvan ikväll & försöka få bort dem.
När jag har dom, så kan jag knappt äta liksom..
Jag blir nästan helt förlamad i munnen!
Men det fixar sig nog. Nu ska jag fixa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0