haha allt blev fail

Tja! Haha!
Chockladbollarna blev helt fail. Det gick knappt att rulla dom och sen hade vi ingen pärlsocker eller cockos.. Men det blev väl gott, men dem ser ju hemska ut! Så ni får tyväär inte se någon bild, fast jag tror nog att alla vet hur chockladbollar ser ut haha! Men just nu så sitter jag i soffan med mamma och kollar på criminal minds!!
 
Älskar det programmet, det här avsnittet handlar om en man som är brännskadad och han har inget jobb, hem eller familj. Och en man hade avskedat honom på jobbet och då brände mannen upp den personen. Helt sjukt hur folk tänker ibland! Förstår inte faktiskt.. Men nu börjar det! Vi hörs imorgon, för jag ska sova efter criminal minds :')
 
Fast, hm ja. Nu till slut så fick han reda på att han hade något att leva för.. Sin son. Daniel Kaman Anderson.
Haha fråga mig inte varför jag kommer ihåg det :o men det var enkelt! Hans son, var så söööt!
Trackback
RSS 2.0