Fototime!

Ska dra ut & passa på lite nu när snön ligger såfint. För jag har hört att imorgon så ska det bli regn blandat med snö. Tycker inte det låter något vidare. Så tänker passa på nu när ingen är ute och går på den fina snön & sånt.. Dessutom är det kramsnö! Toppen snoppen tänker jag :) Haha nej jag driver ;) Men ska dra ut nu & sen när man kommer in så ska kvällen spenderas framför tvn! Mamma och jag ska kolla på desperate housewife & cougar town. goosh, har inte sett någon av dem programmen på grovt länge haha. Men nu kommer jag det! Jag älskar båda programmen! Stooor hiss alltså! Lägger ut bilderna Imorgon eller ikväll, vi får se helt enkelt. Har fipplat så mycket med datorn & kameran idag så jag tror inte jag orkar! Men iallafall, nu drar jag ut en sväng. BYE, vi hörs!


en grym sommarbild. från bollnäs med julia älskling.
söööööööööötnos.
en gång när jag och julia var ute och sen så såg vi den här sötnosen!
haha, kommer ihåg hur länge vi var med han, i en timme tror jag.
han kunde inte sluta följa efter oss. han var så gullig och gosig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar diiiiig!:(

haha,nu blev jag sugen på piggelin:o

haahahhahah,var inte det där kåta katten?(a)<33

2010-11-10 @ 09:49:53
URL: http://juliaakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0