Firework - Katy perry.

Har varit med matilda och Angela. Dem gick för tio minuter sen. Jobbade as bra i skolan idag! Blev klar med steg tio i engelska. Idag var det therese första skoldag i Kunskap! Sen hon kom tillbaks alltså :) Super härligt att se henne där igen! :D Målade naglarna nyss. Men nu ska jag iväg & käka! Lägger upp hur naglarna blev sen och bilderna jag och matilda & angela tog! :) Men nu ropar mamma! Ha det bra så länge! Juste! Idag snöade det! :'D
Jag älskar den här låten! Angela visade mig den! Tack angela! I love it!

Kommentarer
Postat av: angelica

frågestund på bloggen! en liten fråga kan du väll ändå ställa<33

2010-11-09 @ 18:29:28
URL: http://angelangieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0