Cause baby tonight

Hej bloggen.
Haha lite fail där när jag bloggade fast jag sa att jag inte skulle sitta vid datorn mer idag. Men det gjorde jag, visste inte att jag fick. Eller jag satte mig här och mamma sa inget så då sket jag i att plugga haha. Men jag kan typ allt och jag ska plugga imorgon hela dagen så ja. Men har man redovisning så har man. Men nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink och borsta tänderna! Sen sitter jag här lite till och sen ska jag sova. Oj, fick nyss hem ett paket! Med kläder, mamma hade beställt. Fast det var fel storlek, dem var för stora. Så vi ska skicka tillbaka dem och ta mindre storlek. För den satt jätte löst haha x) Så ska beställa smal istället för medium. Men nu ska jag gå till badrummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0