Aj

För en stund sen skulle jag lämna ett presentkort till mamma för hon skulle på massage och presentkortet var för massagen.. Så jag sprang dit, i fem minuter. Pausade inte :o Kom fram och märkte att jag hade glömt det. Sprang hem igen, hämtade det. Sprang till massagen igen.. Alltså, jag höll på att svimma. Helt seriöst, min huvud var jätte trött i många minuter och mitt hjärta bara bultade hårdare och hårdare.. Det var hemskt. Och varför jag sprang var för att hon blev bara masserad i tjugo minuter och hon skulle betala med presentkortet. Sammanlagt sprang jag i en kvart. Puuh, det var väldigt skrämmande. Men straxt är mamma hemma med min hamburgare för jag har inte ätit lunch idag så jag är vrålhungrig kan man säga. Är också sjukt törstig! Nu kommer hon! Puss

grym tuff bild på mig och tove älskling när jag sov hos henne. saknar dej som fan! logga in på msn när du ser det här.

Kommentarer
Postat av: Märrä :D

svar: aw, tack så mkt :D

2010-11-01 @ 18:50:42
URL: http://barbiepinkdoll.blogg.se/
Postat av: Jenny - Fotoblogg med annat skoj!

Tävla om att bli höstens blogg och vinn en veckas länking + lite reklam för din blogg i ett inlägg!



Skulle bli super glad om du ville vara med!

2010-11-01 @ 20:08:49
URL: http://truejenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0