VAD JAG TYCKER OM ER

Josefine olsson :
har känt dig i sju år nu barndomsvän. det är länge måste jag säga! o: josefine, jag har alltid roligt med dig. hoppas du vet det. när vi var i morghage, ååh! det var bäst med dig älskling. saknar sommarminnen med dig! vi måste träffas mycket i sommar, ellerhur sötnos? :) älskar dej josefine, du är hur underbar & snäll som helst! du betyder enormt gumman. skulle vilja träffa dig oftare, om du kan? § josefine olsson <3 janelle andersson :)
Julia karlsson :
Bästavän, du är oförklarig. det vet du gummsan ;* men jag kan ju säga lite, för mycket skulle ta långt tid? varénda gång vi träffas så skrattar jag alltid, jag ler alltid. jag blir flummig bara av att tänka på dig ! o: hoppas vi träffas snart, för jag saknar dig. fast det gör jag varje sekund :) den här sommaren bli bäst med dig. ellerhur sötnos? vi ska träffas jätte mycket i sommar, lova mig det (a) nästa sommar kommer äga ju, för då är det första gången vi åker utomlands med varandra , :D som bästavänner till&med. omg, du anar inte hur mycket jag längtar dit bebu! det kommer bli så himmlans bäst, bättre än bäst (L) visst? (: hoppas du också längtar dit ;* julia, jag älskar dig. jag älskar dig mest. jag kommer aldrig glömma den dagen då milen hade gått, du stog där ensam. jag kom fram till dig & frågade om du ville leka :') det var då vår saga började älskling! haha och du fick rida på min rygg typ hela tiden :)<3 glömmer aldrig det, och du sov hos mig jätte ofta! jag kommer alltid att älska dig, du betyder mer än anar hjärtat. jag finns alltid vid din sida. jag vill vara din bästavän förevigt.. du är bäääääst ! janelle andersson <3 julia karlsson. julia <3 janelle. snorkråkan <3 nattlinnet. kofotan <3 bögen. o massa mer! jag glömmer aldrig dem minnena med dig , det finns säkert fler älskling. och mer ska vi skapa! i love uu :D
Frida randen :
först så bråkade vi, sen blev vi vänner och tillochmed bästavänner. vi träffades två gånger, efter det så hatade vi varandra mest. men nu så har vi lugnat ner oss :) typ börja om tror jag vi sa att vi skulle? om du nu vill. för jag hade rätt så roligt med dig :) haha, kommer ihåg när jag ringde dig då jag var påväg till gittaren för jag var så rädd x) jag har älskat dig, vet inte om jag kommer göra det igen. men kompisar kan vi ju vara? du äe fin ;)
emma norrman :
först när jag såg din bdb tänkte jag " åh, shit vilket fint barn o: " haha, gulligt av mig va? ;) hursomhelst. du är fett underbar, skulle vilja träffa dig. om du vill? :) och lära känna varandra bättre? ;d träffas i sommar sötnos? ily <3


Kommentarer
Postat av: Eemmanorrman ~

men åhh, ;$$

super ;p

du är <3!



nu på onsdag :) <3

2010-06-20 @ 16:54:30
URL: http://emmanorrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0