janelle andersson hon är duktig, bravo

började med att jag vaknade supersent. gick upp & ringde julia, för vi skulle träffas idag. hade bestämt att vi skulle träffas två. men tack vare den sega bussen så kom jag lite senare. nämligen på busshållplatsen så står det en gubbe & hoppar? dessutom går en tant precis förbi som går modevisning? hahah jag & matilda garvade såklart. vi var i simhallen hela dagen & ute, då vi solade. men jag blev inge brun.. justja, rubrikens förklaring :) jag dök och hämtade en rund ring på tre eller fyra meters djup nånstans där emellan och det är den ramsan jag får höra när jag är duktig :) hahah, jag vet lite sjukt men jag är seriöst lite speciell enligt många av mina kompisar :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0