TOG EN BILD KANSKE

Hejsan allesammans! Nu har jag kommit hem från fyrishov (badet), tog inga bilder men jag hade superkul, haha! Träffade en massa folk där, eller några men det var nice. Asså man orkade nästan inte göra något, det var såå varmt! Stog under kalla duschen i tjugo sekunder. Det blir så kallt på huvudet! Jag var där med matilda & johanna :) Tack för dagen flickor! Imorgon kanske det blir bad igen men vet inte med vem..? Kanske Julia för hon ska kanske sova hos mig idag ( fast i stugan blir det då ) för det är för varmt i stan! nu ska jag kolla runt på internet, facebook, bilddagboken och ska logga in på msn :) Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: sofia

sv: thank u!

2010-07-11 @ 20:18:22
URL: http://sofiaaerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0