TJA KEXET VARFÖR STÅR DU DÄR OCH SMULAR?




hej, tove här.. just nu sitter jag i jävla fucking österike och det åskar,blixtrar och spöregnar.. ja jävligt mysigt faktiskt. eller inte, för alla er som inte vet så är jag en trettonårig tjej som också har blogg och jag är helt galen i zlatan för han är så min min & min . men tillbaxs till värkligenheten och skrivandet, janelle vi måste värkligen ses snart ? det tror jag du också tycker.. vi har inte setts sen sista april och ja, det var ett tag sen det. vi får ta och ses när jag kommer hem.. allså nästa vecka maybe ? men fortsätt att läsa janelles blogg för den är värkligen as bra & as cool. hehe, ha't så bra i sommar alla läsare, besök även min blogg kram. --> besök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0